Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Naplňování Agendy 21 v Jihomoravském kraji a její důsledky
Šmerdová, Daniela
Práce se zabývá dokumentem Agenda 21 a jeho naplňováním pomocí lokální agendy. V úvodní části práce se věnuji zhodnocení dostupné literatury a obecnému seznámení s problematikou. Další části práce jsou věnovány místní Agendě 21 v České republice, přede-vším se zaměřuji na naplňování místní Agendy 21 v Jihomoravském kraji. Cílem práce je popis konkrétních aktivit v rámci projektu Zdravý kraj, aplikace Agendy 21 na podniky v agrobyznysu a návrh možných opatření ke zlepšení stavu místní Agendy 21 v Jihomoravském kraji.
TRVALE UDRŽITELNÝ ROZVOJ JAKO PRINCIPY VÝCHOVY VE VOLNÉM ČASE
ŠPULÁKOVÁ, Petra
Práce se zabývá souvislostmi mezi environmentální výchovou a principy trvale udržitelného rozvoje. Hlavním cílem práce bylo vytvořit metodiku volnočasových aktivit pro děti předškolního věku, které se opírají o principy trvale udržitelného rozvoje a probouzejí v dětech environmentální cítění. První, teoretická část práce nás seznamuje s pojmy environmentální výchovy, globální výchovy a podrobně vysvětluje termín trvale udržitelný rozvoj, jeho vývoj a shrnutí hlavních principů. Vysvětluje jejich základní aspekty působící na chování člověka a jejich příznivý vliv na chování jedince vůči přírodě. Jedna z kapitol stručně představuje organizace zabývající se environmentální výchovou, které se svým působením zasluhují o výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. Druhá, praktická část práce obsahuje návrh na celodenní projekt - naučnou stezku. Naučná stezka je přizpůsobena pro děti ve věku 5-6 let a metodicky sestavena pro organizace zajišťující environmentální výchovu. Úkolem projektu je probudit v dětech zájem o přírodu, živočichy a hravou formou v nich ukotvit povědomí o dění v přírodě, naší závislosti na ní a o faktu, že jsme součástí přírody.
Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování
CHLOUPKOVÁ, Magda
Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ, jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný na cestě k trvale udržitelnému rozvoji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.